1 Ocak 2016 Cuma

İnaktif Oluyom Beyler!! (Yıllar Sonra İnaktiflik Kararı)

Share & Comment



        Selam beyler önce sizi sevdiğimi söyleyeyim özellikle her gün siteye giren tayfa harbi iyi takipçisiniz olm ben olsam o kadar yapamam. Neyse mevzuya dönelim uzun bir zamandır bölüm veremedim peki neden? Bir sorun bakalım neden? 

      Çünkü real life çok ağır geldi beyler meğer ben bütün bir yaz yan gelip yatmışım lan kimse de beni uyarmadıydı o zamanlar şimdi eşek gibi çalışıyorum yeminle insanın zamanı da olmuyor hani. Bu yüzden inaktifliğe geçiş kararı aldım en azından kış sezonu böyle olacak. Sonra tekrar dönmeyi düşünüyorum. Hem olaydan da çok geri kalmışım yeni yeni gruplar açılmış... 


      Şimdilik bu kadar beyler lakin uygun bir zamanda geri dönmeyi düşünüyorum. Webtoon serilerini alacak varsa alabilir inaktifiz sonuçta ama siteyi yazarsanız bende sayfaya eklerim. Novel serilerinden almak istediğiniz varsa(seviyom seni swrpg :() o konuda hassasım özel olarak bir konuşsak çok makbule geçer.




Son Olarak Yeni Yılınız Kutlu Olsun
 
Tags:

Tarafından Yazıldı

Webtoon is my life.

18 yorum:

  1. Saglik olsun kardes. Her gun bakiodum sayfaya

    YanıtlaSil
  2. swrpg piç kaldı. Red çocuğu babasız bıraktın. Bence evlatlık ver de bizim de içimiz rahat olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki biliyorsundur ama ben söyleyeyim epiknovel.com aldı swrpg'yi

      Sil
  3. Biriniz gelsinde alsin şu konjikiyi konjikiyi alan varsa lntürkçede yayimlayabiliriz?

    YanıtlaSil
  4. her şey için ellerine sağlık kolay gelsin hayatta başarılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destekleriniz için sağolun arkadaşlar.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Valla bir bölüm verdim sonra yine inzivaya çekildim

      Sil
    2. Senden başka çevirmen yok mu? tek başına siteyi yönetiyon?
      metrage adrenelina öldüler mi? noldular?

      Sil
  6. Herkes hayatıyla meşgul bro bu işte bayağı zaman yiyor biliyorsun, ben aslında elimden geldiğince çeviri işleriyle uğraşmayı acayip severim ama zaman kalmıyor ya bütün mesele bu

    YanıtlaSil
  7. Haklisin artik yaza dogru muhtesem bir donus yapicam inş tr novel cevirileri artar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, bizi sevindirirsin :)

      Sil
  8. Abi k.g bu hafta swp gelmezmi tatildeyiz belki boş vakit bulmuşsundur ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulursam direk başlayacağım zaten ama kader yüzüme henüz gülmedi

      Sil
    2. Bulursun inşallah �� eline sağlık şimdiden

      Sil
  9. Hayatında ki sorunların inşlh çözülür :S

    YanıtlaSil
  10. Yeni yılda aktif olacakmısın tekrar bro

    YanıtlaSil

 

Serilerden Haber Vs.

FMW'yi durdurmamızın ardından iyi bir haberimiz var Lucid Dream'in Yazar ve Çizeri yeni bir seriye başlamış Träumerei Scans'ta el atacakmış, Lezhin çizimler yine fena olmuş.
Zhan Long 2 - 2.bölüm İngilizce çevirisi bekleniyor.
Projeleri görüntüleyemeyenler buradan ulaşabilirsiniz.

Son Kayıtlar

E-posta ile takip!

Duyurular

-Konjiki 22 ve 23 Eklendi (2017'nin ilk bombası!)
-SWRPG 3X33 Eklendi (2016 İlk Bölümü Yeaah!)
-Shokugyou Mushoku 1 Eklendi
Copyright © Maganda Çeviri | Designed by Templateism.com